Anda mesti menunjukkan kad pengenalan bergambar serta kad kredit semasa mendaftar masuk. Harap maklum bahawa semua Permintaan Khas adalah tertakluk kepada ketersediaan dan bayaran tambahan mungkin dikenakan. Sila beritahu At home in lyon terlebih dahulu mengenai anggaran waktu ketibaan anda. Anda boleh melakukan ini dengan menggunakan kotak Permintaan Khas semasa membuat tempahan. Anda juga boleh menghubungi tempat penginapan dengan maklumat hubungan yang telah tertera di pengesahan anda. Bayaran melalui pemindahan bank diperlukan sebelum ketibaan. Penginapan akan menghubungi anda untuk memberi arahan selepas tempahan dibuat. Parti 'bachelorette', parti orang bujang atau yang serupa tidak dibenarkan di penginapan ini. Mengikut garis panduan pihak kerajaan untuk mengurangkan penularan Coronavirus (COVID-19), penginapan ini tidak menerima tetamu dari negara tertentu pada masa ini, pada tarikh di mana garis panduan berkuat kuasa. Sebagai respons kepada Coronavirus (COVID-19), langkah keselamatan dan sanitasi tambahan sedang dilakukan di penginapan ini. Disebabkan Coronavirus (COVID-19), penginapan ini telah mengambil langkah untuk membantu melindungi keselamatan tetamu dan kakitangan. Oleh itu, beberapa perkhidmatan dan kemudahan tertentu mungkin dikurangkan atau tidak tersedia. Mengikut garis panduan pihak kerajaan untuk mengurangkan penularan Coronavirus (COVID-19), penginapan ini boleh meminta dokumentasi tambahan daripada tetamu untuk mengesahkan identiti, itinerari pelancongan dan maklumat relevan yang lain, semasa tarikh di mana garis panduan berkuat kuasa. Kemudahan spa dan gim di penginapan ini tidak tersedia disebabkan Coronavirus (COVID-19). Jika anda menyebabkan kerosakan pada tempat penginapan semasa penginapan anda, anda boleh diminta untuk membayar sehingga EUR 1000 selepas daftar keluar, berdasarkan Polisi Kerosakan penginapan ini. Please note that in case of smoking odors in the accommodation the security deposit will be charged. A damage deposit of 300€ is requested by the hotelier. Guest will receive at the time of the booking an e-mail with all the information and payment conditions Directions to the property are provided before arrival by email or by telephone. Please make sure you contact the property after booking to provide your preferred contact number or email address. Please note that there is no reception desk at the property but access codes will be provided before arrival.