Sila beritahu The Red Hut Inn terlebih dahulu mengenai anggaran waktu ketibaan anda. Anda boleh melakukan ini dengan menggunakan kotak Permintaan Khas semasa membuat tempahan. Anda juga boleh menghubungi tempat penginapan dengan maklumat hubungan yang telah tertera di pengesahan anda. Anda mesti menunjukkan kad pengenalan bergambar serta kad kredit semasa mendaftar masuk. Harap maklum bahawa semua Permintaan Khas adalah tertakluk kepada ketersediaan dan bayaran tambahan mungkin dikenakan. Bayaran melalui pemindahan bank diperlukan sebelum ketibaan. Penginapan akan menghubungi anda untuk memberi arahan selepas tempahan dibuat. Sebagai respons kepada Coronavirus (COVID-19), langkah keselamatan dan sanitasi tambahan sedang dilakukan di penginapan ini. Perkhidmatan makanan dan minuman di penginapan ini mungkin terhad atau tidak tersedia disebabkan Coronavirus (COVID-19). Disebabkan Coronavirus (COVID-19), penginapan ini telah mengambil langkah untuk membantu melindungi keselamatan tetamu dan kakitangan. Oleh itu, beberapa perkhidmatan dan kemudahan tertentu mungkin dikurangkan atau tidak tersedia. Disebabkan Coronavirus (COVID-19), penginapan ini telah mengurangkan waktu operasi bagi perkhidmatan dan kaunter penerimaan tetamu. Mengikut garis panduan pihak kerajaan untuk mengurangkan penularan Coronavirus (COVID-19), penginapan ini boleh meminta dokumentasi tambahan daripada tetamu untuk mengesahkan identiti, itinerari pelancongan dan maklumat relevan yang lain, semasa tarikh di mana garis panduan berkuat kuasa. Kemudahan spa dan gim di penginapan ini tidak tersedia disebabkan Coronavirus (COVID-19). Disebabkan Coronavirus (COVID-19), penginapan ini mematuhi langkah-langkah penjarakan fizikal yang ketat. Disebabkan Coronavirus (COVID-19), sila pastikan anda hanya menempah penginapan ini mengikut garis panduan kerajaan tempatan bagi destinasi tersebut, termasuk tetapi tidak terhad kepada tujuan pelancongan, dan saiz kumpulan maksimum yang dibenarkan. Disebabkan Coronavirus (COVID-19), pemakaian pelitup muka adalah mandatori di semua kawasan dalaman umum. Tetamu akan menerima perjanjian sewaan yang mesti ditandatangani dan dikembalikan kepada pihak penginapan sebelum ketibaan. Jika tetamu tidak menerima perjanjian tepat pada masanya, mereka harus hubungi syarikat pengurusan penginapan di nombor yang dinyatakan dalam pengesahan tempahan. Deposit kerosakan sebanyak USD 200 diperlukan pada waktu ketibaan. Ini akan diambil melalui kad kredit. Anda harus dibayar balik semasa daftar keluar. Deposit anda akan dikembalikan sepenuhnya melalui kad kredit, tertakluk pada pemeriksaan tempat penginapan. Please note the property allows a maximum of 2 pets per room and there is a one-time pet fee of USD 30. Please note that this property has no kitchen or food preparation facilities.